PERSBERICHT: Evenementenlocatie Fort Voordorp opnieuw gewaardeerd met Gouden Greenkey

14 oktober 2014

Groenekan, 14 oktober 2014

Evenementenlocatie Fort Voordorp opnieuw gewaardeerd met Gouden Green Key

Op 6 oktober 2014  is de locatie gekeurd voor de Green Key. Fort Voordorp voldoet opnieuw aan de gestelde eisen voor het gouden niveau in de categorie Congreslocatie en is daarmee voor de komende twee jaar gecertificeerd met de Gouden Green Key.

Fort Voordorp heeft een sterke focus op Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) en beschouwt het zoveel mogelijk ontzien van het milieu als gevolg van haar bedrijfsactiviteiten als één van haar belangrijkste doelstellingen. Op www.greenkey.nl vindt u meer informatie over dit keurmerk.

Ook eens een evenement organiseren op een locatie in het groen? Bel ons voor een afspraak via          030 - 273 53 54, de koffie staat klaar!

Over Fort Voordorp

Fort Voordorp, op steenworp afstand van Utrecht gelegen, is een van de forten die onderdeel van de Nieuwe Hollandse Waterlinie zijn. In 1992 is het fort in particuliere handen gekomen en heeft de eigenaar het fort na een grondige renovatie een herbestemming gegeven als evenementenlocatie. Destijds is deze keuze gemaakt uit liefde voor het gebouw, anno 2014 is dit de meest duurzame beslissing die Fort Voordorp destijds heeft genomen.

Het fort, met haar combinatie van historische en moderne elementen, biedt een unieke evenementenlocatie met veel mogelijkheden voor zakelijke evenementen.

De bijzondere ruimtes van het fort hebben ieder hun eigen sfeer. Hierdoor zijn ze onder andere bruikbaar als stijlvolle feestlocatie, zakelijke congresruimte of worden ze ingezet tijdens productlanceringen, modeshows en beurzen. De gewelven aan de voorzijde van het fort doen vaak dienst als subsessieruimtes, themaruimtes tijdens grote feesten of intieme dinerruimte.

De Vijf Voordelen van Fort Voordorp

Vlakbij - Veelzijdig - Verrassend verzorgd - Vakkundig - Verantwoord

Lees ook eens:
Fort Voordorp in Trendmagazine 2012 29 oktober 2012

Evenementenlocatie Fort Voordorp in het Trendmagazine!

Fort Voordorp verduurzaamt verder 28 mei 2015

Als gouden Green Key locatie nemen we voortdurend maatregelen om onze bedrijfsvoering verder te verduurzamen. Vanaf nu serveren we ons eigen water.

Fort Voordorp betreurt verbieden Full Moon Festival 06 juni 2014

Gemeente De Bilt heeft het Full Moon festival van organisator Danceworld op zaterdag 7 juni a.s. op Fort Voordorp te Groenekan verboden.

"Wij kijken terug op een geweldig event. Goede locatie, service en assistentie. Ook eten was prima dus zijn wij zeer tevreden." Dhr. M. Pastoor - Grundfos Nederland B.V. - Meer referenties