Drie dagen Happinez Festival

18 september 2013

Inspiratie, inzicht, lezingen, workshops, yoga, live muziek, bijzondere ontmoetingen, vrolijke gezichten, lekker eten, gezellige kraampjes. De organisatie van het 2e Happinez Festival kijkt terug op drie prachtige festivaldagen waar in een geweldige sfeer een enorme diversiteit aan inzichten is gedeeld.

Meer dan 6000 bezoekers bezochten de 2e editie van het festival met een rijk aanbod aan lezingen en workshops. Hemels of meer aards, lekker praktisch of eerder filosoferend, energiek of juist rustgevend. De bezoekers werden van harte uitgenodigd te mixen en matchen en zo hun eigen programma samen te stellen.
Het vele groen op het Fort, het omringende water en de mooie mix van historisch en moderne elementen droegen bij aan de feeërieke sfeer van het festival. Het grote plein voor de ingang van het Fort is onlangs opnieuw ingericht, waardoor er nog meer ruimte beschikbaar was voor alles wat het programma te bieden had.

Op verschillende plaatsen op het festivaleiland konden bezoekers terecht voor koffie, thee, versgeperste groenten- en fruitsappen, wijn of bier. De koks van Van Dam Catering bereidden een keur aan verse gerechten van broodjes, salades, gegrilde groenten, wraps en muffins.

De tenten voor workshops en standhouders werden verzorgd door Maessen Tenten en de techniek was in handen van Hulskamp Audiovisueel. Het parkeren van ruim 1500 auto’s per dag alsmede de pendelbussen vanaf het station, werd begeleid door Brussaard Company Group.
Locatie, organisatie en bezoekers kijken uit naar de volgende editie. 


Terug

Lees ook eens:
Niet elk congres is een succes… 30 september 2014

Een congres of evenement is pas echt een succes als het van begin tot het einde de verwachtingen van gasten overtreft. En de unieke locatie van Fort Voordorp doet de rest!

Lees meer

Jantine van Denderen in 'Ondernamen' 30 maart 2014

'Hier is geen tweede van!'

Jantine van Denderen vertelt in het magazine 'Ondernamen Utrecht' over hoe het allemaal gekomen is.

Lees meer

Jantine van Denderen over 'ervaring' als marketingstrategie 06 juni 2013

Lees hier het interview dat Jantine gaf over haar ervaring als de marketingstrategie van congres- en evenementenlocatie Fort Voordorp.

Lees meer

"Zaterdagavond 13 december een super feestavond gehad bij Fort Voordorp. Samen met de Hermes Houseband en een fantastische organisatie, in één woord geweldig. Bedankt namens Orthocenter!" Mw. A. van Koeveringe - Orthocenter - Meer referenties